Yleinen
5.7.2017

YKSILÖVALMENNUS – 2. KUUKAUSI

YKSILÖVALMENNUS – 2. KUUKAUSI

Yhteistyössä, BOOM Valmennus

Aa että, hyvä alkaa kirjoittamaan kuulumisia kuntovalmennuksesta kun on juuri vetänyt kolmen ruokalajin illallisen ravintolassa. No mutta pitäähän elämästä välillä nauttiakin, eiks niin? Sen opettelu on ollut ehkä jopa viimeisen kuukauden teemoja. Tätä valmennusta en nimittäin aio vetää kituutellen, vaan opetellen elämäntapaaa, joka jatkuu koko loppuelämän. 90% kun tekee oikein, ei 10% ole mitään väliä. Näin se vaan menee. Mikään ei kaadu satunnaisiin herkkupäiviin, tai ravintolaillallisista nautiskeluihin – niin kauan, kun se ei ole se normi. Kun perusarki on kunnossa, voi myös välillä löysäillä.

Kuinka tämä toinen kuukausi sitten meni faktojen valossa? Ihan ekana täytyy sanoa, että liikunta oli paljon haasteellisempaa. Nikon työputki toisella paikkakunnalla aiheutti sen, että salille pääsin harmittavan harvoin. Onneksi kuitenkin kotona voi jumpata ja lenkillä käydä lastenkin kanssa. Se on nyt täytynyt oppia ja kyllähän noiden kahden pienen elohiiren kanssa tulee pysyttyä aktiivisena muutenkin suuri osa päivästä. Ruokahommista on alkanut tulla rutiinia, eikä mun syömiset niin paljon poikkea muun perheen ruoista, joten se itselle kokkaaminen ei aiheuta edes paljon extrahommaa. Tietysti tilanteissa kun ei syödä kotona, pakkaan itselleni usein eväät mukaan. Eväsrasiasta on tullut syötyä niin leikkipuistoissa kuin kylissäkin, mutta välillä sovelletaankin sitten mahisten mukaan.

Mites fyysinen kunto ja olo? Erittäin hyvä. Vitsi mä oon iloinen siitä että Tiina pyysi mut tähän mukaan. Oon jo nyt niin kiitollinen ja samaan aikaan ylpeäkin siitä mihin ollaan yhdessä päästy! Mun kroppa toimii taas, enkä voisi olla iloisempi. Paino tippuu tasaisesti, lihakset herää henkiin, jaksan paremmin, nukun paremmin (vaikka edelleen Noel tietysti herättelee) ja vatsa voi pitkästä aikaa hyvin. Ja vasta 1/3 valmennuksesta menty – ei voi kun innolla odottaa seuraavia kuukausia!

 

Nyt kun Niko on taas arki-iltoina kotona, pääsen irtoamaan normaaliin tapaan salille ottamaan omaa aikaa. Treenimäärää on nyt nostettu ja lenkkien, kahvakuulajumpan sekä salin yhdistelmänä treenaan 5-6 kertaa viikossa. Ruokapuolella saan syödä kyllä kunnolla, sillä ruokavaliossani on otettu huomioon imetys. Näillä spekseillä luultavasti jatketaankin niin kauan kun paino laskee. Katsotaan mitä tuleva kuukausi tuo taas tullessaan? Toivottavasti tälläisellä rennolla ja hyvällä meiningillä tulosta tulee jatkossakin 🙂

Olisiko teillä toiveita postauksiin – mitä haluaisitte tästä kuntoprojektista ja valmennuksesta lukea?

Jos et vielä ole lukenut postausta esimerkki päivästäni ruokien suhteen tai tehokasta puistojumppaa – KURKKAA NE NYT!

Seuraa blogiani, FacebookissaBloglovinissa ja Instagramissa + Snapchat: @essipieces.

Avainsanat

Kommentit

Mukava että homma toimii! Ois kiva kuulla paljonko sulla on nyt tippunut paino valmennuksen aloituksesta? Ja ehkä tarkempia lukuja sitten näihin päivityksiin 🙂

Tosi mahtava juttu! Mulla on vähän samanlaiset suunnitelmat täällä. Herättelen lihaksia pitkästä aikaa ja on kyllä ihan mahtavaa huomata, miten kroppa alkaa toimia kunnolla pitkästä aikaa. Nopeasti oli kunto romahtanut, kun ei mitään ole tullut tehtyä. Parasta, että se liikunnan ilo alkaa taas löytyä!

Tsemppiä elämäntapamuutokseen! <3

Oma kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *