Fitness
15.12.2014

Oon mä jotain tehnyt oikein.. 5 viikkoa kisavalmistautumista takana

Oon mä jotain tehnyt oikein.. 5 viikkoa kisavalmistautumista takana

Tulevat kisat lähestyy mutta vielä niihin on aikaa. Nyt on 5 viikkoa treeniä ja ruokavaliota takana ja täytyy sanoo tosiaan että jotain oon tehnyt oikein. Ja tästä suuri kiitos ja kunnia valmentajalleni ja siskolleni Tiina Kasville. Hän antoi ohjeet, minä noudatin niitä ja tässä on tulos.

Kisat on siis vasta maaliskuussa eli mulla on vielä kolme kuukautta (12 viikkoa) aikaa hioa kroppaa kuntoon, mutta on kyllä mahtavaa nähdä että silminnähtävä muutos on jo tapahtunut. Ja hassua tässä on se että itseasiassa mitat ei juurikaan ole muuttunut mutta ulonäkö on. Hauis, reisi, rinnanympärys ja pakaranalusmitta oli pysynyt samana. Lantio pakaran korkeimmasta kohtaa mitattuna oli kasvanut ja samoin vyötärö. Eli jos sentteihin vain tuijottaisi niin sehän kuulostais että on menty huonompaan suuntaan (paitsi pakaran osalta), mutta tärkeintä on miltä näyttää. Painoa ei nyt otettu et en tiedä mitä se näyttää. Kotona kun meillä ei ole henkilövaakaa niin en voi sitä nyt yhtäkkiä edes tsekata.

On näissa uusissa kuvissa kyllä hieman imartelevampi valaistus ja poseeruakset parempia mutta kyllä niistä kehityksen ainakin omasta mielestä näkee.  Ekat kuvat otettiin salilla Kampin Elixiassa ja nämä uudet Tiinan luona.

Mä oon nyt syöny hieman reilu 2000 kcal/päivä ja treenannut 4 kertaa viikossa kovaa salilla. (ei-treenipäivinä kaloreita hieman vähemmän). Tullaan jatkamaan samoilla kaloreilla mutta lisätään treeniin jalkojen osuutta ja jaetaan ohjelma viidelle päivälle. Pyysin Tiinalta jakoa viidelle päivälle koska nyt meinaa aika loppua usein kesken. Ja aika on tosi usein rajallinen kun Mila on lapsiparkissa ja sillä joko uni- tai ruoka-aika painaa päälle tai sitten oon vaan tullut liian myöhään ja lapsiparkki on menossa jo kiinni. Joo nää olis aika pitkälle organisointi kysymyksiä, mutta koska en viidessä viikossa ole saanut sitä rullaamaan niin on käytävä useammin ja tehtävä vähän  lyhyempiä treenejä.

Motivaatio treeniin on ollu super hyvä tähän mennessä. Tänään tosin oli vaikeeta. Varmaan 1,5h ajan olin lähdössä salille mutta en päässyt ovesta ulos. Sit join yhden Ripped Liquid treenilaturi/energiajuoman ja sieltä se virta sitten löytyi ja jaksoin lähteä salille. Tosta Rippedistä muuten uudet maut Cola ja Lime on tosi hyviä… mä en oikein digannu niistä vanhoista =)

Mä toivon että motivaatio ja vireys treeniin on huomenna taas normaali.. Voinhan toki juoda aina latureitakin, mutta olishan se kiva kun se tulis ihan luonnostaan. Vaikka onhan nuo laturit kyllä hyvä käyttää ainakin aina välillä niin saa hieman enemmän treenistä irti =)

Kehitystä on tullut mutta valmentajan sanoin: ”vielä on paljon tekemistä”

Hassua muuten että kun tämä projekti alkoi ajattelin että olin ihan hyvässä kunnossa (ja niinhän kyllä ihan ok hyvässä olinkin) mutta nyt kun katsoo tätä eroa niin miettii vaan et hui enhän mää niin hyvässä kunnossa ollutkaan. Nooh onneksi asia on korjattu ja korjaus senkun jatkuu.

Fitness Helsinki here I come <3

imageimageimage-Mari-

Avainsanat

Kommentit

Oma kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.